مقالات مقالات .

مقالات

خودروبر شبانه روزی

تیم خودروبر در صورت امکان، مشکل را در محل برطرف می‌کند؛ در غیر این صورت، خودرو را به تعمیرگاه مناسب انتقال می‌دهد. خودروبر شبانه روزی برای ارائه بهترین خدمات از نیروهای آموزش دیده و ماهر استفاده می‌کند. ارائه خدمات در تمام ساعات شبانه روز باعث جلب رضایت بسیاری از مشتریان شده است.
حمل خودرو در هر ساعت از شبانه روز
ممکن است تصور کنید خودروبر فقط برای حمل خودروهای خراب و تصادفی است. در حالی که این طور نیست. شما می‌توانید برای حمل و جابجایی اتومبیل صفر و لوکس خود از خودروبر استفاده کنید. تولیدکنندگان خودرو به کمک خودروبر می‌توانند محصولات خود را به شهرهای مختلف انتقال دهند.

علاوه براین برخی از افراد برای حمل اتومبیل‌های مسابقه ای، خودروهای کلاسیک و نمایشگاهی، تجهیزات کشاورزی و... از خودروبر استفاده می‌کنند. آنها در هر ساعتی از شبانه روز که قصد جابجایی خودرو داشته باشند، با شرکت حمل خودرو تماس می‌گیرند.
حمل خودرو در تهران و شهرستان به صورت شبانه روزی
خدمات خودروبر شبانه روزی به دو دسته خدمات درون شهری و برون شهری تقسیم‌بندی می‌شود. خدمات درون شهری به کلیه خدمات حمل و جابجایی اتومبیل در شهرهای سراسر ایران گفته می‌شود. معمولا برای ارائه این خدمات از خودروبر کفی یا نیسان چرخگیر استفاده می‌کنند.

اما خدمات برون شهری شامل تمامی خدمات حمل و جابجایی خودرو از مبدا به شهر دیگر می‌شود. خودروبر کفی، تریلی مخصوص حمل وسایل نقلیه و نیسان چرخگیر بیشتر برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند.
خودروبر ارزان 24 ساعته
یکی از مهم‌ترین مواردی که صاحبان خودرو به آن توجه می‌کنند، قیمت حمل خودرو با خودروبر است. البته باید توجه داشت که تعرفه خودروبر با توجه به یکسری عوامل تعیین می‌شود. از جمله این عوامل می‌توان به طول مسافت، نوع مسیر، مدل خودرو، نوع خودروبر و... اشاره کرد.

مسافت : یکی از موارد موثر در قیمت حمل خودرو با خودروبر، طول مسافت است. یعنی هر چقدر فاصله مبدا تا مقصد بیشتر باشد، هزینه خودروبر هم افزایش پیدا می‌کند.
نوع مسیر : حمل خودرو در مسیرهای صعب العبور، خاکی، کوهستانی و ناهموار سخت‌تر از جاده ها و خیابان‌های صاف است. به همین علت قیمت خودروبر متغیر می‌باشد.
نوع و مدل خودرو : هر چقدر خودروی شما ارزشمندتر باشد، هزینه حمل آن بیشتر می‌شود. طبیعی است که هزینه و بیمه یک خودروی پراید با یک اتومبیل لوکس تفاوت دارد.
نوع خودروبر، مدت زمان حمل و مبدا و مقصد هم از دیگر عوامل موثر بر قیمت حمل خودرو به شمار می‌روند.

مزایای استفاده از خدمات خودروبر شبانه روزی
مهم‌ترین مزیت خودروبر شبانه روزی این است که در هر ساعت از شبانه روز که دچار مشکل شدید می‌توانید از شرکت حمل خودرو کمک بگیرید. کارکنان این شرکت، افرادی ماهر و با تجربه هستند و می‌توانند اتومبیل شما را بدون آسیب دیدگی جابه جا کنند. آنها این کار را با کمک وسایل و تجهیزات مخصوص انجام می‌دهند. این تجهیزات مانع از حرکت و جابجایی خودرو در هنگام جابجایی می‌شوند.

با استفاده از خدمات خودروبر شبانه روزی ، احتمال خسارت به حداقل می‌رسد. شرکت خودرو بر، اتومبیل شما را در هنگام حمل، بیمه و برای آن بیمه نامه و بارنامه صادر می‌کند. به این ترتیب حتی اگر اتومبیل شما خسارت ببیند، آن را جبران می‌کند.


https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۶:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)