مقالات مقالات .

مقالات

سقف کاذب در تهران

سقف کاذب در تهران ، شاید شما هم در طراحی داخلی منزل یا محیط کار خود از سقف کاذب استفاده کرده باشید. امروزه بسیاری از افراد در سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه، کتابخانه، محیط های کاری و ... از سقف کاذب استفاده می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۰:۰۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان فوری کبد چرب فقط با چند میوه

برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آن ها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است که خیلی فوری آن را رفع می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۶:۰۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تزریق ژل و بوتاکس در فردیس

تزریق ژل و بوتاکس در فردیس ، با قیمتی مناسب و موادی با کیفیت به شما عزیزان ارائه داده می شود. راه های زیادی برای رفع چین و چروک صورت وجود دارد. در بازار، مارک های متفاوتی از فیلرها به فروش می رسد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۳:۱۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ماه رو کدوم عضو بدنمون تاثیر میذاره ؟

شاید شما هم شنیده باشید که ماه کامل روی انسان ها اثرگذار است. ماه با توجه به خصوصیاتی که در منظومه خورشیدی دارد تاثیرات عجیبی روی سلامتی انسان می گذارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۹:۱۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

اسمز معکوس

فرآیند اسمز یا اسمز معکوس ، پدیده‌ای است که به طور طبیعی در فرآیندهای بیولوژیکی متفاوت رخ می‌دهد. دیواره‌های سلول، سایر سلول های مغذی را از خود عبور می‌دهد و سایر مواد را از خود دفع می‌کند. در این حالت، دیواره‌های سلول به عنوان یک غشای نیمه تراوا در نظر گرفته می‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۸:۲۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

موارد مصرف داروی ارگوتامین سی

ترکیب ارگوتامین و کافئین برای درمان سردردهای عروقی، مانند حملات حاد میگرن و یا انواع میگرن که به سایر داروهای ضد درد پاسخ نمی‌دهد، استفاده می شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۶:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

توانبخشی وستیبولار یا توانبخشی تعادلی

توانبخشی وستیبولار یا توانبخشی تعادلی ، تحقیقات فراوانی در مورد توانبخشی وستیبولار یا توانبخشی تعادلی انجام گرفته است و اثبات نموده که در بهبود علائم مربوط به بسیاری از اختلالات تعادلی کاملا موثر می باشد . افراد مبتلا به اختلالات وستیبولار اغلب مشکلات سرگیجه، منگی و گیجی، اختلال بینایی و یا عدم تعادل را تجربه می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۵:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

آیا واریس درد هم دارد؟

پاسخ کوتاه این است: بله، آن‌ها می‌توانند درد هم داشته باشند. تجربه شخصی هر کس از این بیماری می‌تواند متفاوت باشد؛ بنابراین ممکن است برخی از افراد احساس ناراحتی نکنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است با درد مزمن مبارزه کنند. در کل، واریس ممکن است به لمس حساس باشد یا ممکن است درد در قسمت عمیق تر ساق پا احساس شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۰:۵۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)